دستورالعمل رسيدگي به امور مراجعین ( پيشنهادات ،انتقادات و يا شكايات )

قابل توجه مراجعين محترم

شما مي توانيد جهت ارائه هر گونه پيشنهاد ، انتقاد و يا شكايات به يكي از روش های زیر با مسئولين مربوط ارتباط حاصل فرمائيد .

تماس تلفني مستقيم با مديريت  يا فاكس
شماره تماس مستقيم مديریت   36220438  -  36220126

صندوق صوتي بيمارستان :

تماس با شماره تلفن هاي بيمارستان  36224315 – 3622413 -  36224173 – 36224216 – 36224351 – 36220754 و سپس با انتخاب عدد 5 پيغام خود را بگذاريد


سايت بيمارستان :
amiralmomeninbh.sums.ac.ir                                            

مراجعه حضوري :

الف ) مراجعه حضوري به واحد رسيدگي به امور مراجعين در شيفت هاي صبح واقع در قسمت اداري

ب ) مراجعه به سوپروايزر باليني در شيفت هاي عصر و شب و تعطيلات رسمي


1-مكاتبه اي :

مراتب با ذكر نام و شماره تماس در فرم مربوطه ثبت  و در صندوق رسيدگي به شكايات انداخته شود . ( صندوق شكايات نصب در طبقات )

2-متن شكايات با ذكر نام بصورت پيامكي به شماره 2000127008

قابل ذكر است كه موضوعات مطرح شده توسط مراجعين در اولين فرصت بررسي و بر حسب  موضوع در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد .                                                       

 

کمیته تکریم ارباب رجوع - دفتر رسيدگي به امور مراجعين

تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1395-6-29 9:08        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ